уторак, 12. јануар 2010.

ЗАШТО СРБИЈА ВАН БЕОГРАДА ?


Вероватно ће неко помислити да сам пошао погрешним редоследом. Односно, да је ово требало да буде први пост на Блогу. Но, ја сам на уму имао претпоставку да ће, свима све бити јасно. Али, "како то бива" (како би отпевао Ђока), не бива увек тако.
Елем, многи су ме у претходних неколико дана питали да ли је и коме потребан Блог "Србија ван Београда"? А ја, ево, поново, одговарам као и у поднаслову, да је он "За оне који мисле да живот постоји и ван Београда"! Е сада на ред долзаи друго питање: Колико има таквих? Или смо сви, сасвим случајно, у овим "ћошковима" Србије зато што "нам није могло бити" да будемо Београђани. Ако је тако, слажем се да ни постојање овог Блога није оправдано. Но, ја мислим да није тако. Односно, убеђен сам да има много оних који воле да живе управо у тим "ћошковима" или "тупим угловима" Србије. А ја сам, сасвим сигурно, један од њих. И то је моје образложење за постојање Блога "Србија ван Београда".
А да он није настао као резултат неког јутра када се "устаје на леву ногу", говори и податак да сам га креирао 1. фебруара 2009. године (на свој 53.рођендан), а да сам први пост поставио (али не и написао) тек на Божић ове године.
Дакле, хтео сам да још једном сам себи дам одговор на питање да ли је овакав Блог потребан. И ето, након скоро годину дана, био сам још више у то убеђен.
Осим тога, многа оправдања за његово постојање објашњена су и у првом посту, који као и Блог носи назив "Србија ван Београда".
То је моје размишљање, а било би ми драго да чујем и неко ваше.

2 коментара:

  1. Te "ćoškove" iliti "tupe uglove", Kusturica naziva marginom, u jednom od svojih intervjua. Pa tom pitanju se slažem sa njim, i mislim da je lep život na margini, ko to shvati srećan je...

    ОдговориИзбриши
  2. E hvala bogu da se neko setio i za nas ,,male,,van BG.Muka mi je već od tog Beograda. Samo dajte informacije o ostatku Srbije! Čekam!

    ОдговориИзбриши