уторак, 16. август 2011.

СА ДРУГЕ СТРАНЕ БУБАЊ ПОТОКА

-->

Чак и у оно мало “капиталних“ инвестиција на путној инфраструктури, низводно од Бубањ потока, које се, углавном, сводe на крпљење рупа (што демантује неке “аналитичаре” који, покушавају да докажу како сада “Београд ради, а Србија се гради”), извођачи радова не примењују ни минимум мера безбедности. Готово је аксиом да се степн безбедности пропорционално смањује, са сваким километром удаљавања од „чувеног“ београдског потока.
До недавно, деоницом регионалног пута Неготин – Кладово, код села Самариновац, возачи су данима били принуђени да возе прави велеслалом, како би успели да заобиђу бар неку од небројаних рупа, које су на асфалтирање чекале десетак дана. За све то време, извођачу радова, ни на крај памети, није било да, одговарајућим знацима, упозори возаће да се ту “нешто ради”.
Случај други вреди поменути упркос томе што се догодио августа прошле године, на регионалном путу Димитровград-Пирот, преко планине Видлич. У вишедневном покушају да једну деоницу пута, код села Смиловци, пресвуче новим слојем асфалта, извођач радова је и по неколико сати у току дана обустављао саобраћај. Возачи су били принуђени да користе макадамску обилазницу од неколико километара, али за то није постојао ни један саобраћајни знак.
Врхнац оваквог немара, возаче овох дана сачекује на магистралном путном правцу Ниш-Градина (граница са Бугарском). У Сићевачкој клисури, у јеку и ове, као и ранијих, туристичких сезона, поново су у току (неки) радови. А на само двадесетак метара од излаза из једног од 13 тунела, извођач је поставио семафор, који треба да регулише саобраћај, због наизменичног пропуштања возила из једног или другог смера. И то без икаквог претходног упозурења. Није тешко израчнати колико је возила могуће сместити на том простору. А они што тек излазе из тунела могу само да се “закуцају” у ту колону, или да то учине са возилима из супротног смера. Ја сам имао много среће, да се иза мог возила појави један турски теретњак, који је успео да пређе у другу траку, у којој, срећом, није било возила из супротног смера.
А оно што је заједничко у сва три поменута случаја је податак да, о овом проблему, није било могуће разговарати са неким ко је “одговоран”. На лицу места су (без намере да било кога увредим”, само они који “о томе не знају ништа”.
И баш се нешто питам да ли и о овоме, макар нешто, знају надлежни министри. Или, прецизније речено, погледају ли, макар некад, преко Бубањ потока. Ако ни због чега другог, а оно због тога јер је тамо, већини, родни крај.

5 коментара:

  1. Normalno je da ministri neznaju nista o ovom jer ta lekcija i ne postoji u SKOLI ZA MINISTRE.Ono pa s druge strane,kakva drzava takvi i ministri ili jos jasnije od koga su ucili da kradu,davno su ga presisali pa sad postavljaju svoje rekorde u pljacki i laganju,u nadi da to nece biti dostignuto barem dok traje Srbija.S obzirom da ova drzava ima veoma kratak rok trajanja,garant da ce ti rekordi biti dugovecni i za sve druge zemlje sveta,jer samo ovde ima ovakvog naroda koga lazes,krades,zajebavas na sve moguce i nemoguce nacine,a on cuti.Nema boljeg mesta za sve vrste marifetluka vladajucih od ovog.I to ce trajati dok traje i PROLAZI ZIVOT nama,obicnim smrtnicima.

    ОдговориИзбриши
  2. SAD ĆE ONI, SAMO DA KRENU IZBORI. SETIĆE SE SVAKE VUKOJEBINE U SRBIJI, IAKO ĆE JE NJIHOVI VOZAČI A BOGAMI I ONI PRETHODNO TRAŽITI NA GPS-U. PRAVI PRIMER NEBRIGE JE I OBRUŠEN PUT NA IZLASKU IZ NEGOTINA KA ZAJEČARU. TO TAMO STOJI GOTOVO PET GODINA.

    ОдговориИзбриши
  3. "Beograd radi Srbija se gradi" su izmislili oni koji bi da malo "olakšaju" svoju savest, ako je još imaju.

    ОдговориИзбриши
  4. Pretpostavljam da ne mislite da ovi drugi, koji izigravaju srpsku opoziciju imaju nekog ko bi radio drugačije. Svima je, izgleda, jedini cilj da se dokopaju Balkanske ulice, a posle toga je sve lakše. Naravno, da bi do nje došli, moraju da pređu preko Bubanj potoka. A onda, ko bi još da se okreće?

    ОдговориИзбриши
  5. Videh danas na vestima da je na autoputu Beograd - Nis, auto naleteo na putare. Sudeci po ovom tekstu, nije ni cudo. Nije mi samo jasno dokle ta nebriga ide i koliko ljudskih zivota treba da se "prinese" na oltar nebrige?

    ОдговориИзбриши